قیمت طراحی وب سایت

Wiki Article

می تونم بپرسم هزینه طراحی سایت وردپرسی در شرکت شما با توجه به چه چیزی تعیین میشه و این که چطوری می تونیم در رابطه با هزینه طراحی سایت صحبت کنیم؟

همچنین، اگر قصد ساختن فروشگاه اینترنتی را داشته باشید، از آنجایی که پرتال برای این منظور نوشته شده است، در نهایت یک فروشگاه بهتر، سریع تر و با امکاناتی بیشتر خواهید داشت. مزیت نهایی پرتال نیز، هزینه بسیار مناسب است.

هاستینگ – هاست ٬ میزبانی وب – به خدمات میزبانی فایل ها و صفحات و برنامه ها… و ایمیل های مختص به یک دامنه اینترنتی اطلاق میشود که در فضای دیسک سرور میزبان بارگذاری میشود…

آدرس صفحات در وبسایت های فارسی زبان معمولا یا فارسی یا انگلیسی است اما برای هدف گذاری سئو بهتر برای کشور های عربی یا روسی بهتر است از نحوه آدرس دهی به زبان آن ها استفاده کنیم تا به هنگام سرچ کلمه کلیدی شانس بیشتری برای دریافت رتبه داشته باشیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

در چنین الگویی یک سایت حرفه ای با وردپرس طراحی شده که میتونه ترافیک بسیار زیر رو به راحتی پاسخگو باشه.

با این کار هم در نسخۀ دسکتاپ محتوای کاملی را نمایش می‌دهید و هم اینکه نسخۀ موبایل خوانا و جذابی خواهید داشت.

همه این راه رو میرن. توصیه من به شما اینه که اشتباه بقیه رو تکرار نکنید. راه صحیح افزودن قابلیت به سایت وردپرس استفاده از ماژول هست.

به عنوان مثال، سفارش طراحی سایت در تهران به وضوح مستلزم هزینه بالاتری نسبت به هزینه طراحی سایت در یک شهر کوچکتر است.

تعرفه طراحی سایت با در نظر گرفتن فاکتورهای بالا به مشتری اعلام می گردد. چنانچه مشتریان درخواست امکانات و سرویس های بیشتری در طراحی داشته باشند با توجه به مدت زمان انجام پروژه طراحی وبسایت و نوع طراحی آن، هزینه طراحی سایت مشخص می شود.

اگر استفاده از وب سایت شما راحت نباشد، حتی یک طراحی بصری فوق‌العاده هم کمک چندانی به شما نخواهد کرد.

هزینه نرم افزار سفارشی _ واقعاً می ارزه این همه پول بدیم؟!

پس فراموش نکنید که قبل از شروع همکاری، در مورد نحوه تهیه هاست و دامین و این که هزینه آنها به چه صورت پرداخت می شود حتماً با فریلنسر صحبت کنید.

اما پرتال هم مزایای خاص خود را دارد. اولین مساله این است که پرتال یک سایت ساز و فروشگاه ساز ایرانی است که با توجه به نیازهای فارسی زبانان نوشته شده است. بنابراین اگر قصد استفاده از قالب آماده را داشته باشید، در پرتال به قالب هایی سریع تر و بهتر دسترسی خواهید داشت.
پیشنهاد وبزی: برای اینکه بدانید لایت باکس چیست و چگونه می‌توانید یک لایت باکس حرفه‌ای طراحی کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقالۀ «لایت باکس در طراحی وب چیست؟» را در وبلاگ وبزی بخوانید.

این عمل کارفرما را برای پاسخگویی به سوالات پایه در آینده آسان تر می کند.

استفاده از فروشگاه‌سازها راهی برای داشتن فروشگاه اینترنتی است.

آموزش اینجا کلیک کنید آنلاین و فروش دوره

سلام جناب مهندس شبتون به خیر، میشه بگین برای طراحی سایت شرکتی چند روز زمان لازمه؟

دریافت مشاوره رایگان فهرست مطالب این مقاله وبسایت دو زبانه چیست؟

با این کار هم در نسخۀ دسکتاپ محتوای کاملی را نمایش می‌دهید و هم اینکه نسخۀ موبایل خوانا و جذابی خواهید داشت.

مهم‌ترین دغدغۀ مجموعۀ سلینوی کاله، معرفی محصولات جدید خود به بهترین شکل ممکن بود. یک سایت منبع برنامۀ حرفه‌ای و هدفمند راهکاری بود که تیم تولید محتوای نوین ارائه داد.

شاید تا الان متوجه شده باشید چرا قیمت‌ طراحی سایت‌ توضیحات بیشتر میتواند تا این حد متفاوت باشد. هزینه ساخت سایت آنلاین با سایت ساز آنلاین و فروشگاه ساز وب رمز به مراتب از طراحی وبسایت با قالب آماده کمتر است و برای سایت‌های کوچک و شروع بسیار مناسب است.

اکثر طراحان سایت خودشان اشاره می کنند که در مرحله طراحی، اصول سئو را رعایت خواهند کرد. اما اگر هم به این نکته اشاره نکرده بودند، خودتان قبل از استخدام فریلنسر طراح سایت، جویای این موضوع شوید که آیا پایه های سئو در سایت بنا می شوند یا نه؟ طبیعتاً فریلنسرهایی که سایت را سئو شده تحویل می دهند، به نسبت سایرین در اولویت هستند.

طراحی سایت میتونه به من کمکی بکنه. میدونم که سایت فروشگاهی زیاده اما نمیدونم به درد کارهای کوچک هم میخوره سایت یا نه. کلا پیشنهاد شما چیه در صورت بسته شدن اینستا؟

هزینه نرم افزار سفارشی _ واقعاً می ارزه این همه پول بدیم؟!

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز نیز هست. بدین معنی که شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از منابع وردپرس استفاده کنید. منظور از منابع وردپرس امکاناتی مانند قالب ها، پوسته ها، افزونه ها و … است.

طراحی سایت چند منظوره یا دو زبانه ( در سی روز کاری ) + آموزش ویدئویی
می تونم بپرسم هزینه طراحی سایت وردپرسی در شرکت شما با توجه به چه چیزی تعیین میشه و این که چطوری می تونیم در رابطه با هزینه طراحی سایت صحبت کنیم؟

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده بی رویه از افزونه ها می تواند سایت شما را دچار مشکل کند. در ادامه به صورت مختصر به معرفی چند نمونه از پرکاربردترین افزونه های وردپرس می پردازیم.

آدرس دامنه سایت وردپرس خودتون رو در مرورگر اینترنتی (ترجیحا گوگل کروم) وارد کنید و مراحل نصب وردپرس رو تکمیل کنید.

سؤال و جواب آخر: بالاخره کدام را انتخاب کنیم؟ ریسپانسیو یا آداپتیو؟

داشتن یک وب سایت دو زبانه برای مشاغل بزرگ و کوچک که در سطح بین المللی فعالیت می کنند؛ ضروری است.

در بحث اعلام هزینه برای قیمت طراحی وبسایت مهم است که سایت شما در چه دسته بندی قرار می‌گیرد. دسته‌بندی سایت براساس نوع طراحی و براساس کار کرد سایت تعیین می‌شود. در دسته‌بندی براساس نوع طراحی دو نوع دسته‌بندی تعیین شده است: طراحی سایت نیمه اختصاصی و طراحی سایت اختصاصی. قیمت طراحی سایت اختصاصی و نیمه‌اختصاصی براساس ویژگی‌های خاص هرکدام تعیین می‌شود که این ویژگی‌ها را در جدول صفحه طراحی وب سایت می‌توانید مشاهده و مقایسه کنید. طراحی سایت براساس سایت منبع نوع کارکرد به چند نوع طراحی سایت شرکتی، طراحی فروشگاه اینترنتی و همچنین طراحی پورتال سازمانی تقسیم می‌شود.

در صورتی که قصد استفاده از قالب های پیش فرض پرتال را داشته باشید، فقط کافی است قالب خود را انتخاب کنید و تغییرات لازم را روی آن اعمال کنید. بنابراین، ظرف چند روز وب سایت خود را خواهید داشت.

حتما توجه کنید که از افزونه های مناسب وردپرسی برای تغییر مسیر این موارد استفاده کنید.

هم چنین یک رابط کاربری ساده و کاربردی دارد که مهم ترین ویژگی آن است. این سادگی هر وبمستری را قادر می سازد تا با هر سطحی از دانش طراحی به راحتی از قابلیت های آن استفاده کند. حال به بررسی مزایای وردپرس می پردازیم.

بعد از انجام این کار، می‌بینید که صفحه‌های یدک لی به‌درستی با هریک از صفحه‌های نمایش شما سازگار شده است.

اگر استفاده از وب سایت شما راحت نباشد، حتی یک طراحی بصری فوق‌العاده هم کمک چندانی به شما نخواهد کرد.

هزینه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس در این حالت بین ۵۰ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان بسته به امکانات و پیچیدگی سیستم خواهد بود.

تازه با وب رمز آشنا شدید؟ می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه ثبت نام شوید.

مثلا برخی از وب‌سایت‌ها، لینک‌های ناوبری را به پایین صفحه منتقل کرده و در قالب یک منوی افقی چسبیده نمایش می‌دهند.

Report this wiki page